1401-02-9 14:42:04
وامرهم شورا بینهم
 
یکی از مبانی اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ابتدای شکل گیری، تعامل و گفتگو بوده همچنانکه بنیان گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره بهره گیری از خرد جمعی در تصمیم گیری ها را مورد توجه قرار داده اند.
شکل گیری نهاد شورا در جهت همفکری و مشورت در امور مختلف که باعث می شود مردم در تعیین سرنوشت خویش تاثیر مستقیم داشته باشند. در واقع شوراها زبان گویای مردم در برابر مسئولان و نهادهای مختلف محسوب می شوند و اعضای آن نیز به عنوان وکلای مردم، پیگیر مسائل و مشکلات آنها هستند. در روز نهم اردیبهشت ماه ۱۳۷۸، شوراهای شهر و روستا به طور رسمی دوره چهار ساله مسئولیت خویش را برای تحقق بخشی از حاکمیت مردم که عملی شدن آن در گرو فعالیت این نهاد است آغاز کردند.
شورا‌ها در قانون اساسی جمهوری اسلامی از اعتبار بالایی برخوردارند به همین دلیل دولت توجه ویژه‌ای به شورا‌ها و مأموریت‌های این نهاد دارد چرا که شوراها منشا بسیاری از اقدامات تاثیرگذار بوده و زمینه عمران و آبادانی شهرها و روستاها را تسریع بخشیده اند از این رو در تمرین مردم سالاری دینی بستر همراهی های اجتماعی و رفع دغدغه های مردم را فراهم کرده اند.
نهم اردیبهشت سالروز تاسیس نهاد مقدس شورای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای شهر و روستا ؛ علی الخصوص اعضای شوراهای شهرها و روستاهای لارستان بزرگ که با وظیفه شناسی، کفایت و درایت در حل مشکلات مردم خالصانه تلاش می کنند تبریک  عرض می نماییم.
 
روابط عمومی شورای اسلامی شهر لار