1399-04-3 10:30:14
محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار، عبدالرحیم مقیمی رییس شورای اسلامی شهرستان لارستان و سید عبدالمهدی میرپور رییس شورای اسلامی شهر لار؛ در پیام مشترکی، سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر را تبریک گفتند.
 
به گزارش روابط عمومی شهرداری لار، متن پیام بدین شرح است:
 
میلاد اختر فروزان آسمان اهل بیت علیهم السلام حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها فرصتی مغتنم برای تعظیم به این بانوی بزرگوار و تکریم دختران پاک سرشت میهن مهربانی ها است.
ولادت حضرت معصومه(س) یادآور تحول آفرینی و عزم و قاطعیت بانوان والامقام جهان اسلام در حمایت از جایگاه دین و ایفای نقشی ماندگار در صیانت از آرمانها و ارزشهای دینی است. 
این ایام فرخنده که شمیم رضوی فضای معنوی جامعه را معطر می کند؛ به واسطه میلاد انوار الهی نامگذاری این روز عزیز به عنوان روز ملی دختران، فرصتی ارزشمند برای شناخت بهتر شخصیت این بانوی ارجمند و جایگاه معنوی ایشان در جهت رواج ابعاد وجودی آن حضرت در میان دختران و بانوان جامعه اسلامی است.
بدون شک الگو برداری از آن شخصیت بزرگوار بهترین راه دستیابی دختران امروز و مادران فردای ایران اسلامی به زندگی سالم، موفقیت، سعادتمندی و بهروزی است.
اینجانبان ضمن گرامیداشت این ایام مبارک، این روز ملی را به همه بانوان و دختران پاکدامن ایران زمین تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدواریم خداوند عزیز توفیق کسب معرفت اهل بیت (ع) و بهره مندی از شفاعت این گوهرهای ارزشمند هدایت را به همه ما عنایت فرماید.
 
محمدرضا قنبرنژاد – شهردار لار
عبدالرحیم مقیمی – رییس شورای اسلامی شهرستان لارستان
سید عبدالمهدی میرپور – رییس شورای اسلامی شهر لار