1397-02-11 07:02:21
به گزارش روابط عمومي شهرداري لار، به مناسبت فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه روز شوراها با حضور شهردار و مسئولین واحد های اجرایی شهرداری از اعضای شورای اسلامی شهر لار تجلیل شد .
در این برنامه که در صحن شورا برگزار شد، محمد رضا قنبرنژاد شهردار لار، ضمن تبریک نهم اردیبهشت ماه روز شوراها به اعضای شورای اسلامی،این روز را در تاریخ جمهوری اسلامی روزی بزرگ دانست و گفت: در آیین ماه همواره انسانها به مشورت گرفتن دعوت شده اند.
وی در ادامه خاطر نشان ساخت : رمز موفقیت شورا و شهرداری در همدلی و تعامل است و در سایه این دو امر مهم می توان در جهت رفع مشکلات شهر و شهروندان گام های مؤثر برداشت .
قنبرنژاد شوراها را از مهمترین ارکان تصمیم گیری در طرح ها و برنامه های شهرداری دانست و تصریح کرد: پرسنل شهرداری با تمام توان خود جهت انجام خواسته های شورا و آبادانی شهر تلاش می کنند چون تصمیم گیرنده اصلی و خط دهنده شهر، شوراها هستند.
 در ادامه عبداله محبی رئیس شورای اسلامی شهر لار با بیان اینکه شهر ما هنوز نیازمند پیشرفت و توسعه است و تحقق این  امر کار و تلاش بیشتر را می طلبد، گفت:  بخش بزرگی از این کار بر دوش شهردار و کارکنان پرتلاش شهرداری است که امیدوارم شهرداری و شورا  به عنوان ید واحده  خدمتگزار خوبی برای شهروندان باشند .
وی گفت: شورا به تنهایی توان کاراجرایی نداشته و متولی آن شهرداریست و شوراها به عنوان یک مرجع و تصویب کننده در کنار شهرداریها به انجام وظیفه مشغول اند.
محبی افزود: امید است بیش از پیش با پشتکار، تلاش و همکاری بتوانیم شهر لار و لارستان بزرگ را روز به روز آبادتر کنیم.
در ادامه معاون عمرانی شهردار لار ضمن تبریک روز شوراها و اعلام وفاق و وحدت بیشتر بین شهرداری و شورا گفت: مجموعه شهرداری و شورا با همفکری و به صورت کارشناسی در پیشبرد و توسعه هرچه بهتر شهر لار عزم خود را جزم کرده است.
نواز شریفی لاری گفت: بی شک مشکلات شهری به این گستردگی در مدت زمان کوتاه مرتفع نخواهد شد و سعی شهرداری و شورا بر این است که مشکلات عمده مردم را حل، تا رضایت حق تعالی و شهروندان را بدنبال داشته باشد.
 در پایان جلسه با اهداء لوح تقدیر و هدایا از اعضای شورای اسلامی شهر لار تجلیل شد.