1396-10-19 18:17:45
اعضای هیات فوتبال لارستان به همراه جمعی از پیشکسوتان این رشته ورزشی در جلسه شورای اسلامی شهر لار حضور یافتند تا به بررسی مسائل مرتبط با ورزش بویژه فوتبال بپردازند.
در ابتدا طارمی زاده رئیس هیئت فوتبال لارستان ضمن معرفی حاضرین در جلسه به مشکلات فوتبال از جمله رکود بی سابقه این ورزش در لار و لارستان ، وضعیت استادیوم ها و نیاز به سامان دادن آنها اشاره کرد و کمک و مساعدت شهرداری و شورا را در این زمینه خواستار شد.
در ادامه تعدادی از پیشکسوتان، مربیان و فعالان عرصه فوتبال لارستان ضمن صحبت های کوتاه، به موارد مهمی همچون نیاز جوانان به فضا و امکانات ورزشی، وضعیت بد مالی تیم های فوتبال در شهرستان، لزوم توجیه مردم و خیرین برای ورود جدی تر به عرصه ساخت مکان های ورزشی، توجه ویژه به درآمدزایی در فوتبال، هدایت مردم به ورزش برای پیشگیری از برخی آسیب های اجتماعی، و ضرورت بودجه بندی و هزینه کرد مناسب برای تیم های رده های مختلف سنی اشاره کردند و خواستار نشست هم اندیشی با حضور دیگر مسئولان شهرستان شدند.
پس از سخنان اهالی فوتبال، رحیم بیژنی نائب رئیس شورا ضمن تقدیر و تشکر از حاضران در جلسه در تلاشهای صورت پذیرفته، موفقیت  ورزشکاران عرصه های مختلف لارستان را آرزو کرد.
عبداله محبی رئیس شورا نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور ورزشکاران در شورا، صحبت های شفاف و صادقانه آنان را ستود و گفت بسیاری از معضلات اجتماعی و ناهنجاری ها ناشی از دوری مردم و جوانان از ورزش است. وی همچنین بر رعایت اخلاق اسلامی و فرهنگ پهلوانی در محیط های ورزشی به ویژه عرصه فوتبال تاکید کرد.
در پایان ضمن اهداء لوح یادبود به اعضای شورا؛ مقرر شد درخواستهای هیئت فوتبال و پیشکسوتان این عرصه بصورت کتبی به شورا ارائه شده و همچنین جلسه مشترکی با حضور نماینده مجلس ، امام جمعه، فرماندار و شورا به منظور رسیدگی به مشکلات برگزار شود.