1396-09-27 07:23:37
درآستانه فصل سرما و بارش های فصلی و جاری شدن آب در رودخانه ها، عبدالله محبی رئیس شورای اسلامی شهر لار و محمدرضا قنبرنژاد شهردار لار به همراه مهدی حلیمی شهردار خور از رودخانه های فصلی این دو شهر بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری لار؛ دراین بازدید محمدرضا قنبرنژاد گفت: از آنجایی که تعداد زیادی از رودخانه های شهر لار به آب انبارها متصل می شودو شهروندان از آب این انبارها برای آشامیدن استفاده می کنند، تمهیداتی جهت ورود آب پاکیزه به رودخانه ها اندیشیده شده واکثر این رودخانه ها در حال لایروبی است.
شهردار لار ضمن تشکر از حسن نیت حلیمی شهردار خور نسبت به مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر لار ، خواستار لایروبی رودخانه هایی شد که در محدوده  شهر خور قرار دارد و مسیر ارتباطی رودخانه های موجود در شهر لار به آب انبارهاست. تا انشاالله مردم شریف از این رحمت الهی بدون بروز هیچ مشکلی بهره مند شوند.
در ادامه عبدالله محبی رئیس شورای اسلامی شهر لار ضمن تقدیر از همکاری صمیمانه شهرداری و شورای اسلامی شهرخور گفت: بایستی به منظور ارتباط و وحدت بیشتر بین شهروندان این دو شهر، پل های ارتباطی بین لار و خور را افزایش داده و برای این کار پیشنهاد می شود با برنامه ریزی بلوار نماز را به میدان نبوت و بلوار جهوری اسلامی را به میدان توحید متصل کنیم .
در پایان در خصوص مسائل مطرح شده بحث و تبادل نظر شد و تمهیدات لازم اتخاذ گردید.