1396-09-18 09:03:41
همزمان با هفته وحدت و میلاد سراسر نور حضرت محمد (ص)، مراسم جشن و سرور در آموزشگاه فرشتگان شهر لار برگزار شد.
در این مراسم که با حضور روحانیون تشیع و تسنن، شریفی لاری معاونت عمرانی و شهرسازی شهرداری لار، تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر لار و شهر خور، تنی چند از مسئولین لارستان، کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان، دانش آموزان دبستان کامیابی شهر خور، دانش آموزان و کادر آموزشی آموزشگاه فرشتگان شهر لار برگزار شد، ابتدا منصور زینلی موسس آموزشگاه فرشتگان طی سخنانی هفته وحدت و میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت  محمد مصطفی (ص) را به حضار تبریک گفت.
سپس کلیپ زیبایی از سخنان مقام معظم رهبری در جمع مردم لارستان پیرامون وحدت شیعه و سنی در این منطقه پخش شد.
در ادامه دانش آموزان آموزشگاه فرشتگان به اجرای نماهنگ پرداختند.
بعد از آن شیخ سید محمد نور دانش امام جمعه شهر خور و حجت الاسلام مومن از روحانیون شهر لار با حضور در جایگاه پیرامون شخصیت والای پیامبر گرامی اسلام به ایراد سخن پرداختند که لوح تقدیر و شاخه گل نیز به ایشان اهدا شد.
مولودی خوانی، اجرای سرود همگانی مشترک دانش آموزان دبستان کامیابی خور و دانش آموزان آموزشگاه فرشتگان، اهدا هدایا از طرف شورای شهر خور به دانش آموزان، اهداء شاخه گل توسط دانش آموزان به حضار و اجرای حرکات زیبای ورزشی از دیگر برنامه های این مراسم معنوی بود.
گفتنی است در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از غذاها و شیرینی های محلی طبخ شده توسط اولیاء دانش آموزان آموزشگاه، برپا شده بود.